
مدیرعامل رنوپارس: خودروهای تولیدی رنو در ایران، استانداردهای جدید را پاس نمیکنند
تغییر ماموریت رنوپارسچهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶عصر خودرو- در شرایطی که رنو خود را آماده اجرای قرارداد جدیدش در ایران میکند، احتمالا سرنوشت رنوپارس و قرارداد پلتفرم مشترک X۹۰، دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد و حتی ممکن است تا دو سال دیگر پروندهشان بسته شود. آنطور که مدیرعامل رنوپارس در نشست خبری دیروز خود اعلام کرد،با توجه به ارتقای استانداردهای داخلی به ۸۸ مورد، محصولات خانواده X۹۰، امکان تولید نخواهند داشت.به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، رامتین اسماعیلی با بیان اینکه تندر-90 و ساندرو نیز امکان پاسکردن استانداردهای جدید را ندارند، تاکید کرد: ما مجبوریم تولید محصولات فعلی رنو را در سال 98 متوقف کنیم. وی ادامه داد: البته ارتقای استاندارد این خودروها امکانپذیر است، با این حال اگر قرار باشد مثلا 200 میلیون یورو برای این کار در نظر بگیریم، بهتر است این هزینه صرف یک پلتفرم جدید شود. اسماعیلی اما در پاسخ به این پرسش که با حذف محصولات فعلی رنو، سرنوشت رنوپارس چه خواهد شد، گفت: این موضوع بستگی به سیاستهای شرکت مادر (رنو) و همچنین خودروسازان ایرانی دارد، چه آنکه ممکن است رنو ماموریتی دیگر را برای ما در نظر بگیرد یا از آنسو شرکتهای داخلی (ایرانخودرو و گروه سایپا) تمایل به ادامه همکار تندر 90...
ما را در سایت تندر 90 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: يکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت: 22:33